Education Blog
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • خودرو
  • سرگرمی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نژلا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

خدمات رسانی بیمه دی به بیمه شدگان در اوج

نژلا توسط نژلا
10 اردیبهشت 1403
در سایر اخبار ویژه
0
خدمات رسانی بیمه دی به بیمه شدگان در اوج
Share on FacebookShare on Twitter

مدیر روابط عمومی شرکت بیمه دی گفت: با وجود بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمات رسانی بیمه دی به بیمه شدگان در بهترین شرایط انجام می شود.

به گزارش نژلا به نقل از پول نیوز، از هنگامی که کلید انقلاب اسلامی زده شد، افراد بسیاری برای پیروزی این انقلاب جان خود را تقدیم کردند. پس از پیروزی انقلاب نیز شهادت به عنوان یک فرهنگ در بین مردم جا باز کرد. دشمنی‌ها و زیاده خواهی‌ها معضل بزرگی به نام ترور را رقم زد و بسیاری از مردم و خادمان نظام اسلامی به وسیله گروهک‌ها ترور شدند و به خیل شهدا نایل آمدند. پس از آن نیز جنگ تحمیلی بر تعداد شهدا و ایثارگران افزود، روندی که با جنگ‌های نیابتی در عراق، سوریه، لبنان و… استمرار داشت. پیدایش داعش در عراق و گروهک‌های معاند در سیستان و بلوچستان، افزایش شهدا را رقم زد. اما جانبازان و ایثارگران نیز بر افرادی که برای انقلاب جانفشانی کرده بودند، افزوده شد.

اقدامات تروریستی و کینه توزی‌های علنی، افزایش خانواده شهدا و ایثارگران را رقم زد. اما از همان ابتدای انقلاب، به پاس قدردانی از جان باختگان اعتلای انقلاب، نهاد‌هایی برای تکریم از خودگذشتگی‌ها تاسیس شد که پس از تغییراتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفت. در کنار این مهم بیمه دی برای خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تاسیس شد. اما این اختیار به بیمه دی داده شد که خدمات بیمه‌ای را برای تمامی اقشار جامعه ارایه دهد.

گام‌های بلند بیمه دی

از هنگامی که بیمه دی تاسیس شد، با قدرت در عرصه ارایه خدمات بیمه‌ای وارد شد و کار بجایی رسید که در بین شرکت‌های بیمه عرض اندام کرد. بیمه دی در زمینه‌های شاخص رضایت، زمان صدور بیمه‌نامه، میزان فروش، پرداخت خسارت، تعداد شعب، توانگری، به ویژه درمان جایگاه قابل توجهی دارد و توانسته به اهداف خود دست یابد، به نوعی که استقبال چشمگیری از شرکت بیمه دی به عمل آمده است.

وزنه سنگین بدهی کلان

تمامی شرکت‌های بیمه باید این توانایی را داشته باشند که در عرصه‌های گوناگون ورود کنند و برای تحقق این مهم، در قالب افزایش سرمایه می‌توانند به اهداف خود دست یابند. هرچقدر توان مالی شرکت‌های بیمه بیشتر باشد، به همان اندازه تاثیرگذارتر است. اما چالش بزرگی که گریبانگیر شرکت‌های بیمه می‌شود، مطالبات وصول نشده است. هر چند شرکت‌های بیمه در فروش حق بیمه به صورت نقدی عمل می‌کنند، اما در بسیاری از موارد مطالباتی صورت می‌گیرد که بحران آفرین می‌شود.

بدهی ۲ هزار میلیاردی

از آنجا که بیمه دی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است، تعامل ویژه‌ای با این بنیاد دارد و در بسیاری از موارد نرمش‌های خاصی از خود نشان می‌دهد که در نتیجه تعهداتی خارج از قانون به وجود می‌آورد. در این رابطه مدیر روابط عمومی شرکت بیمه دی از طلب سنگین بیمه دی از بنیاد خبر داد و گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های قاضی‌زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حدود ۲ هزار میلیارد تومان منتهی به پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مطالبات بیمه دی از این بنیاد است.

ارایه خدمات مطلوب

از آنجا که بدهی کلان بنیاد شهید می‌تواند در عملکرد بیمه دی اثرات منفی برجای بگذارد، بیمه دی توانسته با تمام توان در این زمینه موفق عمل کند به نوعی که صفی‌خانی با تاکید بر اینکه بدهی کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه دی، مانع ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران در سراسر کشور نشده گفت: در سال ۱۴۰۲ جامعه هدف روزانه ۷۰ هزار و سالانه ۲۴ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی داشته‌اند. وی از بهبود در پرداخت‌ها با وجود بدهی کلان بنیاد به بیمه دی خبر داد و گفت: تمامی مطالبات مراکز درمانی تا اول دی‌ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

تسریع در پرداخت خسارت

تجربه سال‌های گذشته نشان داده که هرچقدر در پرداخت حق بیمه تاخیر شود، به همان نسبت پرداخت خسارت با تاخیر صورت می‌گیرد که نارضایتی بیمه شوندگان را رقم می‌زند. امروزه بسیاری از شرکت‌های بیمه بدلیل مشکلات مالی، در ادای دین ناموفق عمل کرده و نارضایتی بیمه شوندگان را رقم زده اند، با این وصف صفی‌خانی با تأکید بر تسریع در روند پرداخت خسارت به خانواده‌های ایثارگر گفت: اسناد درمانی مستقیم ایثارگران ظرف مدت ۲۵ روز پرداخت شده و تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد به ۱۰۷۰۰ مرکز افزایش داشته که نسبت به سال ما قبل آن بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. مدیر روابط عمومی شرکت بیمه دی با اشاره به دیدار اخیر مدیران بیمه دی با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قاضی زاده از عمکلرد بیمه دی قدردانی و اعلام کرد که رضایت‌مندی عمومی جامعه هدف به طور محسوسی افزایش یافته است.

برچسب: ایثارگرانبنیاد شهیدبیمه دیترورکورش شرفشاهی
پست قبلی

اقدامات ارزنده برای تعاونگران در دستور کار واسپاری توسعه تعاون

پست بعدی

حمایت بانک سینا از تحصیل کردگان دانشگاهی

نژلا

نژلا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

بیشترین نظرات

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر

مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران

نژلا

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

خبرهای محبوب

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

16 اردیبهشت 1404
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

31 فروردین 1404

خبرهای اخیر

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

16 اردیبهشت 1404
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

31 فروردین 1404

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • خودرو
  • سرگرمی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب