برنامههای خاصی که شرکت بیمه میهن آن را دنبال میکند ارتباط آنلاین با زیرساختهای نرمافزار شبکه بانکی کشور با صنعت بیمه است
به گزارش نژلا به نقل از پول نیوز، هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در گفت و گو با پول نیوز در خصوص لوگوی جدید بیمه میهن و ارسال پیام آن به مخاطب بیمهای و همچنین اقدامات بیمه میهن گفت: بیمه میهن امسال پانزدهمین سال است که فعالیت خود را انجام میدهد در دوره جدید مدیریت شرکت و همچنین در بحث ساختاری شرکت بیمه میهن و همچنین سیاستهای داخلی و ساختاری این شرکت تصمیم گرفتیم که لوگوی جدیدی پیدا کند و یکی از سیاستهایی که بیمه میهن دنبال میکند بحث مکانیزه سازی فرایندهای شرکت است به عبارت دیجیتالیسازی سرمایهگذاری اختصاصی در حوزه فناوری اطلاعات و از آنجایی که عصر حاضر عصر دیجیتال است و مردم به لحاظ مدیریت زمان فرصت برای مراجعات حضوری ندارند سرعت دقت و کیفیت لازمه آن فناوری اطلاعات و زیرساختهای آنلاین مالی است که این موارد را در شرکت دنبال کردیم.
وی گفت: لوگوی شرکت بیمه میهن هم به تناسب تحولات دیجیتالی این شرکت تغییراتی داشت با توجه به لوگوی جدید بیمه میهن به تناسب آن چند تا نگار را دنبال کردیم در وهله اول لوگوی ما آیتم استارت آپی به عبارتی پیام دیجیتالی را میرساند نکته دوم بحث شادابی و مفرح بودن لوگو است چه در مخاطب ایجاد انگیزه کند به مخاطب به بیمه میهن رغبت کند و پیام بیمه میهن را بگیرد که مفرح بودن این لوگو این پیام را به مخاطب میرساند.
همچنین او ادامه داد: مفرح بودن لوگو یک نوع احترام به مشتری است خیلی به خنثی بودن یا ساده بودن لوگو از نگاه رنگ اعتقادی نداشتم در عین سادگی لوگو و اینکه شرکت بیمه میهن خیلی ساده با مخاطب ارتباط برقرار کنیم و این لوگو بحث بیمه میهن را نشان میدهد.
مدیرعامل بیمه میهن عنوان کرد: شرکت بیمه میهن با ساختارشکنانه آیتم چتر و حمایتی داخل آن نیست و خیلی ساده است ما ادعا نمیکنیم که یک شرکت بیمهای هستی ما شرکتی هستیم که به معنای واقعی دنبال ات و سرویسهای بیمهای هستیم و به مخاطب معنای واقعی بیمه را نشان میدهیم ما به مخاطب در کیفیت پس از فروش نشان میدهیم که سعی کردیم همه این موارد را در لوگو نشان دهیم.
شیخ الاسلامی توضیح داد: بیمه میهن در نمایشگاهها حضور فعالی نداشته امسال در نمایشگاه سعی کردیم غرفه را طوری طراحی کنیم که یک سقف خاصی نداشته باشه و مخاطب در فضای آزاد بیاید و محیط باز باشد حضور کارشناسانمان را در فضای خاص محدود نکردیم و مخاطب بیمه میهن در داخل غرفه آزادی داشته باشد با طراحی استریو در اینجا با توجه به اینکه رسانه را در اینجا اهمیت ویژه میدهیم و یکی از ضعفهای صنعت بیمه این است که در عرصه رسانه بسیار کمرنگ است در خبرگزاریهای رسمی و رسانه ملی حضور کمرنگی را دارد.
او گفت: با شرکت امسال در این نمایشگاه و با صرف هزینه زیر ساختی را که فراهم کردیم دوستان دیگر و همکاران در شرکتهای بیمه بیایند و از این استودیو استفاده کنند شرکت بیمه میهن انحصاری در قالب یک شرکت نیست ما یک خانواده هستیم و با ایجاد این ظرفیت پیام بیمه میهن را به مخاطب میرسانیم.
شیخ الاسلامی بیان کرد: در چند روز گذشته در این نمایشگاه در غرفه بیمه میهن رئیس بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت ها حضور داشتند و با طراحی این استریو پیام صنعت بیمه را به مخاطب ارسال کردیم و در عین با حال تبلیغات خود شرکت میهن را ارائه می دهیم. در عین حال توانستیم مخاطبی که وارد غرفه میشود با طراحی این لوگو و استریو پیاممون را خیلی ساده به مخاطب برسانیم.
مدیرعامل بیمه میهن گفت: برنامههای خاصی که شرکت بیمه میهن آن را دنبال میکند ارتباط آنلاین با زیرساختهای نرمافزار شبکه بانکی کشور با صنعت بیمه است بانک رفاه کارگران با توجه به اینکه چندین سال بانک عامل بانک اصلی شرکت بیمه میهن بود مذاکراتی را مدیرعامل بانک رفاه کارگران دکتر لگانی سال گذشته شروع کردیم تا بتوانیم زیرساختهای پرداخت آنلاین حوالههای الکترونیکی صدور کارتهای هوشمند خدمات و سرویسهای بیمهای الکترونیکی بانکی را دنبال کنیم و در عین حال با شیر کردن زیرساختها و ظرفیتها اجتماعی و اقتصادی چه در حوزه مشتریان بانکی برای سرویسهای بیمهای که شرکت بیمه با توجه به حجم مشتریان بانک رفاه حوزه تامین اجتماعی و بازنشستگان و همچنین بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و سایر مشتریانی که در شبکه بانکی رفاه قرار دارند بتوانیم سرویسهای مناسب بیمهای به این مشتریان بدهیم و در عین حال بانک رفاه هم به عنوان یک یکی از بانکهای پیشرو بتواند سرویسها و زیرساختهای پرداخت آنلاین به سرویسهای مالی که بتوانیم صنعت بیمه را در حوزه پرداخت خسارتها در حوزه سرمایهگذاری و خیلی موضوعات دیگر سرویسهای خوبی را از آن بگیریم بدن اختیار بیمه شدگان و زیان دیدهها قرار بدهیم.